awesome!

Godmorgon! Jag kom nästan i tid till skolan, bara en halvtímme försent.. känns nästan som om det är omöjligt att gå upp och va i skolan vid halv 9. men jag antar att jag vänjer mig snart. kanske inte ska hålla på att städa halva nätterna..

Imorse stog jag och klädde på mig i ett mörkt rum, det fick man fan för när man går till bussen och inser att man har satt påsig skitiga mjukisbyxor, och sen när man kommer till skolan, då får jag reda på att jag ska iväg och söka ett sommar jobb, så jag är överlycklig för det. men jag får nog åka hem på lunchen och byta kläder och fixa till mig.

Nu ska jag fixa ett personligt brev, CV't är redan klart! awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0