Cartman

Måndag och ny vecka, eller ja det är ju tisdag nu. Men igår(måndag) va en otroligt bra dag faktiskt, jag va i skolan, sen gick jag och amanda x2 till stan, jag köpte en väska, pärlor och nya större pärlplattor, sen hämtade jag även mitt paket från h&m som jag beställde förre veckan, jättefina kläder men lite va i fel storlek så bara att skicka tillbaka och byta :)

Nu så har jag suttit och pärlat i en timme ungefär, har mest gjort super mario grejer förut så nu tänkte jag prova på ngt nytt. Det fick bli Cartman från South Park, tyckte den blev rätt häftig! Även om jag verkligen hatar South Park, ser verkligen inte vad som är roligt med det, men figurerna är ganska söta!


Med bara konturer


Och här va den klar!

Nu har jag strukit den och satt på örhängeskrok så nu är det ett örhänge!

Idag sålde jag ett par örhängen till Sofi, hon ville ha rosa svampar. ska även göra svartvita till henne!
Bild lånad av: nollfemfyra.blogg.se


Om det är fler som är intresserade av örhängen så är det bara att kommentera i bloggen
 eller smsa (dom som har mitt nr). Jag gör olika mönster och storlekar :)

Nu får jag inte blogga mer för M, han vill ha pussar och att vi ska sova snart gissar jag på! <3
Godnatt


Kommentarer
Postat av: sessie

omg, jag dööör, cartmanfiguren var ju sååå söt ;o

2011-03-29 @ 13:18:31
URL: http://nollfemfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0